Disig morgon!!

God morgon alla morgonpigga....

Känns som om man börjar att vänja kroppen ganska bra vid att självvakna vid halv 7 =) Jag hade legat vaken en stund och då hör jag små tassar som försvinner in på toan... Bara att gå upp så kanske gubben kan få sova lite till! Hittar en liten Nisse och starx därefter trippar en liten Sessa upp med =) Dagen är i full gång på bara ett par minuter... Småbarnslivet! Tv:n åker på med barnkanalen som val... Vattenkokaren åker på, tidningen hämtas och sen tänds ljusen på bordet och man kan slå sig ner i lugnan ro vid köksbordet! Detta är livet!! Känner mig fullt nöjd & lycklig med det liv vi har, skulle inte vilja ändra på något just nu!!

Det dröjer inte många minuter innan jag får sällskap av en liten Lovis som gärna vill måla! Vi sitter under tystnad i köket, jag med min tidning och mitt te och hon med block & pennor... Lääänge =) Sen vill hon pärla... Lääänge!! Är grymt imponerad av denna lilla tös som kan sitta så länge med en och samma sak, bara 2 år! Snart har hon pärlat halva nallen, den ska täckas helt =) Söta unge!!

Efter frukosten ska jag ut på promenad i diset med Zelma!! Ladda batterierna inför ett IKEA besök med mamma!! Ska bli såå mysigt, bara jag & hon!! Det e kvalitetstid ♥ Det står Ellioths presenter på handlingslistan! Ikväll kommer de ut för tacokväll =) En helt underbar lördag! Vi ska försöka os på ett parti med kortspel, lite lättare här hemma med barnens egna saker och de kan underhålla sig själva!! MYS!!

Ne nu blir det till att koka ägg till la familia!! Själv ska jag skaka mig en läcker chokladdrink =) Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0