En vattkoppskille

Jaha here we go again! Undrar när det ska ta slut!!! Idag när jag skulle lämna mina små troll och satt på golvet med dem i knät och pratar med Malin så tittar jag ner och avbryter hela min mening... Där på han axel var en lite koppa... Jaha det var bara att ta med mig honom hem igen... Lämnade en mycket lessen Loppa som tyckte att dettta var ju hur konstigt som helst! Hem och fläska med underbara Nett & lämnade in min miniman där och vidare till jobbet - skulle ju ha utvecklingssamtal med Göran jue! Shit va stressad jag var, glömde till och med att vinka åt min lilla Loppa!

Utvecklingssamtalet gick väl sisådär... Både ris & ros och mycket tänkvärt! Intressanta samtal med Göran tycker jag! Nu när man smält det hela lite under dagen så känns det ok!

Så då blev det vabb resten av veckan... Roger tar två dagar nästa vecka och jag tar slutet nästa vecka, det finns ingen ekonomi om han blir hemma mer än jag... Vi hade båda viktiga dagar att jobba nästa vecka men har planderat det prefekt! Så nu är vi friska heela april & maj =) Vi har liskom gjort heela registret redan!!

Strax ska min gubbe åka på nattjobb i Göteborg så jag ska myspysa med mina kids ikväll =) Njuta av att bara vara... =( Ser inte fram mot en natt till ensam, sov som en potta skit inatt =( Men idag e jag bättre till mods än igår så det är ju lite plus!

Ne ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0