Fredagsmys!!

Gokväll på er!!

Äntligen var det fredag och väldigt skönt med helg efter en full veckas jobb!! Helt otroligt, jag har jobbat två hela veckor utan vabbdagar... Inte illa det!

När jag hämtat ungarna från deras jobb kom vi hem till en gubbe med 40 graders feber =( Han sov som en stock så det blev lite vindruvor till mina barn för att hålla dem på gott humör innan jag körde ut till Eklöws för att inhandla lite fredagsmys. Lade Campino på hyllan efter att jag pratat med Roger tidigare, inget roligt att åka in utan honom!!

Det blev nytt färskt pålägg, grillad kyckling, potatissallad och en gos sallad till mamman!! En liten godisskål till familjen och sen slank det ju ner både det ena och det andra i frukt och grönskaksväg! Annanas för 10 kr, det kan man ju bara inte gå förbi! Missade det på Hajen då mina ungar inte var de lyckligaste just förbi frukten...

Nu har jag vart på en söva Lovis promenad med Zelman runt halva Veddige =) Skönt och det var inte riktigt mörkt! Härligt det går verkligen mot ljusare tider! Fick lagt en övertrött Ellioth i strid innan jag gick... Så nu e jag faktiskt väldigt trötter!!

Det blir ingen sovmorogn imorgon heller då jag ska ut på en låång runda med min hund innan frukost för att sen ha ork till att städa hemmet och förbereda inför kalas imorgonkväll för våra troll! Har en underbar mamma & pappa som far in till staden och hämtar tårtorna inför kvällen! Tack så mycket för det, har insett att det inte går att klona sig och nu när Roger e sjuk så kan jag ju liksom inte räkna med honom! Han har fått i uppdrag att SOVA och bli frisk!!

Ni får ha en trevlig fredagskväll!!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0