Snart...

...kommer min underbare make hem!! Då ska den underbare makan ge sig ut på en lååång promenad i solen alldeles själv =) Ska bara bli såå underbart!

Det blev inte en sådan underba dag som jag trodde på morognen =( Ingen luft i däcken på Ellioths cykel... När jag väl hittade pumpen passade den inte... En besviken Ellioth och en galet sur mamma gick runt brandstationen... Önskade att titta bort till lekplatsen men det har vart folk där varje gång vi tänkt gå dit och med en vattkoppstjej kan man inte det =( Suck!!

Vi har tillbringat dagen på soffan, tvättat lite, myst och gosat... Inte fel det heller!! Jag e dödstrött idag och har ingen lust te någonting =( Känns i kroppen!!

YES!! Nu kom han!! Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0