Sol men kallt!!

Herre jösses va kallt det blåste! Huuuu!! Det blev bara en vända runt brandstationen nu när jag & Ellioth lämnade Lovis! Lovis var inte särskillt lycklig med att bli lämnad idag på Solkulla uten Ellioth, det var ju jätte konstigt!

När Ellioth bytade om idag kollade hur många koppor det blivit under natten... 36 st var det... En del var superstora... Men inte en enda i ansiktet ännu och tur e väl det! Han är inte så särskillt förtjust i sina koppor!! Stackars min miniman!!

Har en gubbe som ligger och sover, han kom hem vid 5 i natt så han behöver nog slumra ett par timmar! Bara att låta honom sova! Jag var vaken när han kom hem och om jag kommer ihåg rätt sa han att det blir ett rejs till i natt =( Himelens skit, jag hade ju planerat att ha ehm min kollegor imorogn så vi kunde suttit här och planerat med det ser ut som om det skiter sig kanske... Inte bra!

Tänket ta mig upp på vinden för att spana in lite av mina högskoleböcker... Kanske skulle vi kunna använda oss av något där till jobbet =) Hoppas på det!

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0