Solen!!

God morgon på er!!

Åh idag känner jag på mig att det blir en bra dag!! Fredag =) Gubben tar helg! Jag vabbar fortfarande men Loppans koppor börjar bli riktigt fina ♥ Det e ett par som sitter illa och innanför blöjan, de vill inte riktigt torka... Hon börjar få tillbaka orken och lusten till att leka!! Känns skönt att få tillbaka sin lilla Loppa!!

Idag har det gått ett helt år sedan där dagen då det föddes en liten liten Vilja ♥ Kan inte annat än att känna lig lite rörd och en aning gråtmild när jag tänker tillbaka på den där dagen!! Det har hänt massor under året som gått och idag är det en glad, sprallig liten höna som är nyfiken på livet =)



Första gången jag fick hålla det lilla grynet ♥



De här e de första bilder som vi har på lilla Vilja!! Dagen då hon fick komma hem ♥



Men hoppla här hade vi en liten tjeja som nu är ett år äldre ♥ Solen lyser på din dag!!


Starx ska jag fixa frukost till mina små darlingar som är fulla av liv idag =) Vi var uppe långt innan 7 och sen har det lekts och lekts och lekts =) Det har pärlats pärlor och busats en massa!! Har en Nisse som sjunger och leker med sina bilar =) Underbara unge!!

Så fort vi fått i oss fruskot tas det på kläder och ut på promenad med vår Zelma i den unerbara solen!! Såå härligt vårväder!! Sen bär det av mot lekplatsen, man får verkligen passa på att lapa sol och lagra all energi det går!!

Idag går jag in i femte dagen på Cambridgekuren... Har knappt vågat säga det för jag var orolig att jag inte skulle fixa det! Men jag måste säga att jag är megastolt över mig själv att jag klarar det och det funkar otroligt bra även denna gången!! Är ute och går nästan två långa promenader om dagen och det ger resultat!! Ska gå ren kur tre veckor, kanske längre det beror ju på hur man fixar det!! Men jag räknar ner till de första 21 dagarna!! Sen ska det trrappas upp.... Men ett moment i taget =)

Ha en underbar dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0