Tjuvstartade

Åh idag bestämde jag mig för att idag äter jag kvällsmat!! Åh det var den godaste räksallad jag ätit på evigheter! Kokt ägg blev det oxå! Sen var jag ju bara tvungen att smaka på det danska rågbrödet jag köpte på Lilla Träslövs idag! Jag måste ju bara säga att det var ta mig f*n det godaste rågbröd jag ätit!! Kan lova att det blir inhandlat där fler gånger!! Kosta vad det kosta vill, dyrt som tusan men det är det verkligen värt!! 22 spänn för en halv limpa =)



En assiett åt hon på =) Alldeles super lagon, blev jätte mätt... Har lovat mig själv att så här e det från och med nu! Men jag tuggade väl och njöt av varje tugga för att inte tala om kaffet med mjölk =) Det var helt perfekt!!

Var på Hajen och handlade med mina vilddjur idag, det gick hur bra som helst tils vi gått igenom halva butiken... Sen hade jag en superlessen Lovis och en supertrött Ellioth... Han slukade en banan... Hon ville inte ha =( Hon skrek, jag blev arg och butiken var full med folk och det var ju klart att alla råglodde!!! Kändes ju inte alltför underbart! Nåja vi tog oss igenom och dyrt som skam blev det... Efter bjöjer, välling och toapappers avdelningen var vi redag uppe i 660 kr!!! Fy faraooooo!! Det var någonstans där som jag bestämde mig för att idag är jag verkligen värd att börja äta!! Kände att mina horn var lååånga och det behöver inte mina barn, de behöver ha sin goa mamma och nu e hon supergoer =))

Annars har dagen vart kanon på jobbet!! En kort dag, fint väder och vi har vart ute större delen av dagen! Vi har hunnit att göra papir mache på våra bockar men de behöver ett rejält lager imorgon med... den stora bocken sprack i toppen... han behöver lagas =)

Trivs kanon på jobbet nuu faktiskt och det känns som om vi är på rätt väg =) En underbar kick som jag hopps håller länge!! Det har många faktorer att vi e på G och en av dem är nog att jag känner mig så positiv eftersom jag jobbat i hela två veckor nu =) Inga sjuka barn ännu i alla fall, ska kanske inte ropa hej ännu men det känns väldigt bra!! Lite mer klirr i kassan i alla fall!! Min student kommer om två veckor och ska vara där i 5 veckor och det ska verkligen bli superroligt!! Jag har ringt Göran ett par tillfällen och tryckt på honom så jag ska få gå fortsättningen på min handledarutbildning till hösten och de skulle ha möte om det idag så jag håller alla tummar och tår jag kan för jag vill verkligen gå den!! HOPPAS!!!!

Har min make hemma idag, han kom tidigt så jag kunde gå en strängenrunda alldeles själv, hade planer på att ta ungarna i värsta fall men jag blev glatt överraskad =) Det gav ganska mycket kraft!! I morggn börjar hon 7-16,30... Urk för sånna fredagar =/ Men det brukar bli super när man väl e där och jag ser fram mot att göra av en massa viktigt pappersarbete mm... Roger skulle börja lite senare så barnen slapp vara där i ottan och jag hinner ta en morogn promenad med Zelma istället, en underbar start på dagen!!

Vet inte hur kvällen blir... Har nog en gubbe som blir sen men vi ska nog fixa att fira helög själva.... har en hel dell att förbereda inför barnens kalas i helgen... Inte syslolös här inte =)

Nu ropar soffan och tv:n.... Natti natti och dröm sött!!
Kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0