Våfflor på G

Blev ett mycket snabbt och effektivs gekåsbesök med mamma igår och vi fick köpt kanonbra saker, fick otroligt mycket för pengarna!! Känns jätte bra!!

Ellioth hade haft en egen utflyckt med Nett och han var mycket nöjd!! Efter pannkaksätande kom familjen Altesson- Kling hem på en kvällsfika ♥ När man har barn som sussat i bilen hem från Gekås spelar tiderna på kvällen ingen roll och de måste ju uttnyttjas till det bästa!! MYS!! Såklart!!

Janice & Christoffer hade med sig ett paket som tack för all hjälp ♥ Åh, underbara ni!! Glada & rörda blev vi!! Jag blev lite full i flabb för när jag vart på Gekås sa jag till mamma att ett sånt vill jag ha!!! Hi hi hi snacka om telepati på hög nivå =)





Det värmer i hjärtat ska ni veta ♥

På söndag invigs det till dagens ära, Maria bebådelsedag!!!! Våffeldagen ska innjutas med våfflor - såklart!!

Nä nu börjar tiden minsann dra ihop sig, dax för att klä två små vildar och dra till jobbet =) Ha en härlig dag, det ska vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0