Lycka!

Lycka är att ha hela sin familj hemma ♥

Var inne & släckte lampan hos min miniman och pussade på honom, såå underbart att se sin lille gosse ligga & snusa i säng! Så trygg & sover såå gottigt!!

Min lilla Loppa somnade gott i min famn efter att ha druckit sin "lälling"... "Backa" har bytt namn nu, känns nästan lite sorgligt! Älskar alla dessa underbara ord som min dotter undersöker! Nu har jag stoppat om henne i sin säng där hon sover gott mellan hostnigarna =( Elaka förskylning!

Min stora kille sitter i köket och myser med sin dator &en stoor godispåse =) Han har vart på äventyr i stan med ett par kompisar och kom hem för någon timma sedan! Är såå förundrad över hur relationen förändrats till det bättre, hur vi kan prata och hur härligt det känns att få hem honom! Ellioth & Lovis springer och möter honom med världens kramar!! Min Avin!! ropar Lovis nu och Min Alvin!! ropar Ellioth. Det syns i Alvins ögon hur lycklig han med blir när de kramar honom!

Det är LYCKA!! Har de tre vackraste, finaste & underbaraste barnen i hela världen!! Har dem hemma hos mig ♥

Jag & min älskling har hamnat på soffan med godis & lite chips till Runaway bride =) Det kallar jag mys! Inga måsten, ingen tid, ingen klocka utan bara lugnt & skönt! Det känns såå underbart! Detta var precis vad vi vehövde denna helgen och vi laddar alla batterier för fulla muggar och det känns nästan ok med en lång & tuff vecka framför sig! Hade glömt hur sköna helgerna kan vara och hur mycket man får gjort fast man inte gör någonting =) Nästan lite magiskt!

En stoor gul måne tittarfram bakom träden och den är alldels enorm denna kväll! Den lyser och är alldels klotrund =/ Hade ont av den i natt men har en stark känsla av att det bara var förnamnet... Inget motfullmånen denna natt! Men det gör inget, har inget måste att jag måste sova! Ska ju inte gå upp i ottan och ha ett fullspeckat schema =) Ha ha där fick den gubben!!

Ni får sova så gott ni som kan & som inte har ont av gubben i månen! Ni andra får vila gottigt i era sängar och stressa inte upp er för att ni måste sova, det e söndag i morogn och vi e lediga heeela dagen!!
Mitt hjärta brevis mig i soffan snarkar redan och han verkar inte ha särskillt ont av gubben utanför fönstret =)
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad härligt det är att läsa när ens nära å kära har det bra !

Kram på dig å hoppas att du fått sovit lite inatt !

2012-05-06 @ 07:52:19
URL: http://Carroiskogen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0