Nutella & kesella citron

Då sitter man äntligen i soffan denna kväll. Har inte hittat hit innan... Hämtade kläder jag beställt till barnen och har provat, provat & provat, inte helt lätt med två övertrötta barn!

Min lille miniman har verkligen ingen rumpa att hänga upp kläder på, detär jätte svårt att hitta kläder till honom! Men nu har vi fyllt på sommargarderoben till dem bägge två så att de har så de klarar sig! Nu e det bara resten kvar =) Mamman & pappan har inga kläder...

Var på Eklöws efter jobbet och handlade, hittade en ny favorit! Kesella cirtus, till jordgubbar var INTE läbbigt!! Smakade lite nu ikväll efter kvällsrundan med Nett =) Kommer gå åt mycket i sommar till fruktsallad & nötter =) Me like!

                       

De här smaskiga sakerna står i mitt kylskåp =)


Mensmonstret hittade lite nutella i skåpet med så det bidde en stor sked =) Nu e monstret stillat och jag slappnar av i soffan... Brevid en grymt snarkande karl! Kan undra ifall han får ligga kvar här =) Hockeyn kom på och oj det var lite spännande så jag får nog ta mig en glutt...

                                                        

Ska sova i 500 km/h sen för att ladda alla batterier jag kan inför morgondagen!! Ska bli gottigt!! Sen är det helg & hoppas kanske på en god grillning imorgon! Kanske rev??

Sov gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0