Jobbig Vecka!

Åh jag önskar att det vore fredag kväll NU!!!
 
Denna veckan har vart skitjobbig, alldeles föör mycket att göra på alla plan & det tar mycket energi på alla håll & kanter! Kvällsaktiviteter 4 av 5 kvällar det tar fast det är roligt med... Det märks inte bara på mig utan hela familjen...
 
Lovis är hysterrisk när jag lämnar henne på morgonen och klamrar sig fast så man tillslut får dra loss henne och det gör såå ont i mammhjärtat! Vill inte att det ska vara så! Ellioth blir osäker och lite smålessen med men det går ganska bra i alla fall! Idag följde han mig ända ut i hallen =(
 
Men nåja idag e det en kort dag så jag hinner ju träffa dem idag trotts föräldramöte ikväll! Vi får se vad trollen har för önsl´kemål aóm eftermiddagen!! Nu bär det t ha höstfest av till jobbet för att =)  Storstädning av gård och lite annat smått & gott!!
 
Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0