Tennisarmbåge & Föreläsning

Då var denna dagen till ända & nu e jag ganska speedad fast trött... Det var en kanonföreläsning istan idag så jag e glad att jag fick läst det jag skulle så jag kunde följa med i tänket =) H en sån hon e såå fantastisk denna lärare och jag blir lika förundrad varje gång jag lyssnar till henne och hon e så klok!
 
Jag har haft skenan nästan hela dagen men nu när jag tog av den när jag kom hem så gör det såå ont! Suck!! Det e verkligen inget roligt och jag förbannar denna himla arm!!
 
Så nu la jag mig i soffan och känner mig riktigt värd det =)
 
Ellioth ligger i soffan och kollar på Smurfarna och har en ening svårt att komma i lugn... Han gillar verkligen inte när inte alla e hemma ♥ Min lille Nisse! Men vad gör det när man e ledig imorogn!! Sov gott på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0