Kvalitetsdag

God morgon!!
 
Såå trött jag är idag! Snoozade många gånger idag... Hade ingen alls lust att gå upp ur min varma säng =/ Men nu e hon uppe & barnen sitter i soffan och strax är det dax att klä på sig. Lovis är på ett strålande 3-års humör och skriker & gapar på sin mamma om att hon minsann ska ha frukost, flingor & yoghurt, macka och juice!! Det ska du fixa nuuuu, skriker hon åt mig och plutar med munnen.... Åh underbara morgon, men hon e ganska sööt faktisikt och jag kan inte bli lite sur på henne. Låta henne va och skrika klart så kan jag fixa klart mig så länge =) Funkar!!
 
Snart dag för jobb, igen... Kändes som om jag nyss åkte därifrån! Det var en lång, spännande och rolig, intensiv och väldigt lärorik dag igår! Var på kvalitetsdag angående det systematiska kvalitetsarbtete!! Yes =) Men hjärnkontoret var ganska slut efter gårdagen så det blev inte många knop gjorda på kvällen... Har hur många andra dagar på mig osm helst!
 
Idag kommer vår Alvin hem och det ska förberedas inför morgondagen... Känns i hela mig och jag ska hålla ihop hela dagen och fixa klart allt inför farmors sista resa... Åh.... Finns inga ord just nu.... Bara konstig tomhet...
 
Nä nu måste jag ta och plocka ihop mig!! Hoppas på en fin dag med sol!! Ska på utvecklingssamtal med Loppan - roligt!!! Ska till banken för pensionsomläggning... Intressant! Sen in till stan och hämta min älskling!!
 
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0