Tacksägelse

"Vilken konstig kyrka , mamma" tyckte Ellioth =) Jaag kan inget annat än att hålle med honom... Apelviks höjds kyrka ser inte ut som vanliga...
 
Hade tre mycket rediga barn med i kyrkan idag!! Mycket stolt mamma!!
 
Det var fint annars, fin musik och solen lös upp hela kyrkan! Åhh, det var jobbigt att höra prästen läsa upp farmors namn. Åh lilla farmor, du som skulle funnits för evigt!
 
 
Nu e vi bara såå trötta, allesammans! Roger har slocknat i soffan och jag var inte långt borta jag heller ända tills Loppan satte i halsen!! Puh!! Då flög jag upp fortare är någonting... Så nu funderar jag på att ge mig ut på en promenix med Zelman... Tror att hon hade uppskattat det! Tror att jag med skulle behöva det! Alldeles för mycket gottigt i den här kroppen nu & ingen motivation alls, inte så långt ögonen når! Men det är en ny dag i morgon, då kanske den e tillbaka??
 
Va rädda om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0