Vi älskar dig

Tårar rinner nerför mina kinder och jag vet inte hur jag ska få dem att sluta...
En jobbig & tuff dag lämnar vi bakom oss då vi haft begravning för min farmor idag.
Det var otroligt vackert i kyrkan med blommor och ljus, vacker musik... Martin som var präst talade otroligt varmt om farmor. Det var på riktigt och han kände henne... Han berättade att han hade haft andakt på Karl Nordströms väg i söndags och farmors plats var tom och hon är saknad.
 
 
 
 
Jag saknar
Jag saknar en pärla i mitt halsband
Ett rum i mitt hjärta står tomt
Nu trär jag min längtan och mina minnen
På finaste halsband för dig
Jag bär på en tillit att få mötas
Där allting är fridlyst och ro
Till dess är jag tankfull och så tacksam
För gåvan du varit för mig
Som ett vetekorn som måste dö
För att det ska växa något nytt
Så är det med våra dagar här på jorden
Var inte rädd

                        Anders Caringer
 
 
 
 
Det var många på begravningen idag för att ta farväl... Många varma kramar och fina ord...
Barnen var otroliga under hela tiden, Lovis var såå lessen i mitt knä, torkade mina tårar...
Hon fick hjälp av morfar att lägga hennes & Ellioth blomma på farmors kista. Ellioth ville inte gå fram, han tyarcker att det är såå jobbigt och egentligen var han med lessen men viste inte hur han skulle få ut det. Då är det lättare att bli arg... Allt för att skydda sig själv... Lille gossen!
Alvin var såå lessen, underbara fina Alvin!!
Är såå stolt över fvår fina kille!!
 
Nu får vi ta hand om varnadra... vårda vackra minnen ömt...
 
 
Ett stort & varmt tack till alla de som kom idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0