Helvetesnätter

Usch & fy va jag är trött!! Trött i både knopp och kropp! Hela familjen är dödstrött... Ellioth har det sååå jobbigt om nätterna, skriker, lessen, förtvivlad, panikkänslor, dödstrött, rädd... Finns många knslor i omlopp på en gång! Jag tycker så förfärligt synd om gossen, och hans mamma & pappa! Pappan måste sova är man ska ut på vägarna och köra! Mamman tar han om andra mammors & pappors guldklimpar hela dagarna och får inte heller var totalt utmattad! Stressad att man måste fåsova, brist på sömn och ett hysteriskt barn =( Suck!!
 
Så fr det inte vara, så kan vi inte ha det! Problem är till för att lösas så nu är beslutet tagit, ikväll åker madrassen fram IGEN! Finns inte på kartan att jag tänker låta mitt barn vara rädd... Reptilhjärnan på föräldrarna kommer oxå fram om natten och det är inte roligt! Nepp vi gör ett nytt försök!
 
Det e egentligen inte konstigt, det händer alldels för mycket i ett litet barns värld när man ska börja skolan, en ny värld! Om inte vi gör det lättare för honom och finns vid hans sida så vem ska?? Nä jag ,åste säga att det känns såå skönt när man väl tagist det beslutet! Vi e en familj och där hjälps man åt, så enkelt är det =)
 
Vi hade det likadant med storebror och se han är 16 nu och inte ligger han  i vår säng inte =)
 
Skönt med sovmorgon kan jag lova =) Två barn som sitter i tv-rummet & äter frukost och tittar på tv =) En mamma njuter av en kopp kaffe i köket med tidningen! En kortisdag i dag med! Sen åker vi till Herman och leker hela eftermiddagen! Nu ska vi ha roligt tillsammans och lägga stridsyxan på hatthyllan!!
 
Igår hade vi hur mysigt som helst med! Spelade spel, mamman, pappan och de två barnen! Kan säga att det ärvs i rätt nedststående led! Ellioth brås på sin bror i allra högsta grad... Unda vems gener det kan vara??? Har världens dåligaste förlorare jämte mig.... Hm minns det som igår när vi spelade spel med Alvin, man kan bli full i flabb för mindre =) Men det gick över i alla fall och vi avslutade kvällen med Pannkakstårtan och Robin Hood i Loppans säng, en mamma & två barn ♥ Det e kärlek det!
 
Ha en bra dag!! Det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0