Update...

... Åh det har hänt ganska mycket sen sist, är inte lika duktig på att blogga när livet rullar på och vardagen tar vid! Man märker att livet blir lite annorlunda så fort man kommit igång o jobba igen... Lägga sig i tid, upp tidigt som gatan!! Fy klockan ringer kvart över fem och jag är lovligt dödstrött... Kan säga att jag snoozar femtielva gånger innan jag masar mig upp! Ellioth sover pissdåligt, vaken hur länge som helst och drömmer och är orolig =( Inte roligt alls!
 
Fritids denna veckan och vi kör på... Det är lesset och jobbigt att lämna honom! Men idag funkade det ganska bra i alla fall, han och en fröken kom och hälsade på mig på förmiddagen när vi var ute och det värmde mammahjärtat! Igår hade han hittat en kompis som han ska bli granne med med snart och de är lika gamla =) Det e ju lite rroligt!!
 
Det är jätte roligt på jobbet =) Inskolningar, pedagogiska samtal, möten, bra kreddit som får en at växa =) Me like!!
 
Livet rullar på helt enkelt =)
 
Viktväktarna går sådär.... Eller det funkar men jag blev inte motiverad efter mötet i måndags! Stog stilla på vågen, vägde mig på kvällen istället för på dagen... Jeans för första gånger på evigheter... Inte en toppendag... Sent och jobbat i 11 timmar så jag var mer än trött! Hoppas innerligt att det blir ett stort minus nästa gång! På måndag kan jag inte för vi har personalmöte så två veckor bort!! Hejja hejja och nya tag!!
 
Nä nu ska jag bygga lego med barnen och leka med dem =) Passa på när man slutar tidigt!! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0