Ledig dag!

God morgon!!
 
Åh vilken tur att vi är lediga just idag! Känns som om jag blivit överkörd av tåg eller något!! Superdunderförskyld är jag, det kom som blix från en klar himel igår kväll... Har såå ont i halsen så jag fick starta med en mugg varmt te! Barnen är med förskylda och snoriga så det räcker för två... Kan lova att det inte blir många knop gjorda idag! Kan nog påstå att jag kan tänka mig att det blir en dag på soffan, med film och massa mys och gos =) Det är bästa meducinen för en förskyld mamma!!
 
Vi har haft långfruksot i soffan och ljusen är tända =) Vilken tur att vi fyllde på förrådet när vi var på IKEA!! Jag äskar ljusen, det e mys på hög nivå och det värmer! Här e svinkallt, rått och inget roligt väder alls! Men jag ska försöka mig på en promenad med Zelma och barn om ett tag... Just nu ligger Zelam jämte mig i soffan och myser hon med =)
 
Ska ta upp kokeköttet idag som vi ska äta imorgon på lillajul! Mamma & pappa kommer hit och vi ska äta den sista julamaten =) Grönkål, pepparrotssås, kokekött, julakorv och potatis! Gött ska det bli! Ett parti kortspel hoppas vi med på och kanske ett glas rödvin eller två??
 
Imorogn ska jag, mamma & Nett in till vv för andra mötet =) Jag måste säga att det gått mycket bra första veckan och över förväntan! Jag har omfördelat mina pp ganska mycket och tänker på ett helt annat sätt än jag gjort vid tidigade medlemskap... Oooops jag kanske har lärt mig en hel del under åren =) Oj oj oj det var nog allt lite vuxenpoäng =)
 
Nähe ni får ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0