Underbara fredag!!!

Så då var det äntligen helg hos familjen Stehnson!! Egentligen fattar jag inte hur knasigt fort denna veckan gott?? Men det har vart en ganska tuff vekca ändå så det är skönt att det är fredag! Tyvär så kommer nog Roger jobba hela helgen men då gäller det att göra det bästa av det hele =)
 
Idag ska vi åka upp i vinterlandet hos Jen, jag & ungarna! Mysigt ska det bli!! Det blir lunch, tjöta massor och barnen får leka =)
 
Ikväll blir det tacos & mys med la familia och Alvin kommer hem idag, alltid lika mysigt! Imorgon är det dag att åka in till stan för att väga mig & vv =) Ska bli spännande tycker jag och jag håller tummar & tår för att det ska vara ett ok -! Veckan har gått kanon bra och jag  har hållit mig till dags pp... Har inte rört veckobonusen ännu... Ett glas vin ikväll till tacosen mån tro och sen vet man väl inte vad lördagen bjuder på.... En lite godispåse?
 
Nä nu ska jag få på mina kids kläder och få ut Zelman på en liten promenad innan vi styr kosan till Jen. Ha en bra fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0