God morgon!!

Det märks att vissa delar av kroppen börjar bli bättre =) Underbart att komma upp på morgonen & kunna dricka kaffe utan följden av grymma magsmärtor =) Idag är dett endast megasnorigt och ett gäng fåglar som sitter  med varsin hammare & bankar i mitt stackars huvud!!! Har försökt att avhjälpa detta med Ibumetin & panodil samt 2 koppar kaffe!!! Landat i soffan till barnkanalen med resten avden förskylda skaran i familjen =/
 
Vi har en stycke gosse som är snorig & skallebank =( En stycke dotter som är megasnorig, kass i magen =/ En stycke man med tre jack i huvudet och därmed skallebank.... Hm kan undra hur denna lördag kan komma att bli... Måste erkänna att jag e trött på att spendera tiden med familjen på soffan då man är för trött för att ge sig utanför den.... Suck!! Undra vad tv:n kommer med för utbud?? Vilka filmer kommer att gå?? Hm får utforska detta närmare =)
 
Jag lovar och svär att jag ska ta mig till affären idag för att fylla på kyl & frys, skafferi mm och jag lovar att det kommer finnas något sgott och mumsigt i den med för att göra själen lycklig!!! Annars blir det inget mer på agendan denna kalla lördag i ett otroligt vackert landskap utanför fönstret!! Hade önskat att vi var fit for fight så vi kunde vara ute & leka i snön, tagiit med fika & varm choklad!! Men vi tar en raincheck på det!! Vi njuter av la familia i alla fall ♥
 
Hoppas att ni alla där ute njuter av er familj eller nära & kära denna dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0