Ströget

Halloj på er!!
Åh tänkte precis göra ett nytt försök på mitt bloggande... Satt härom kvällen o hade gjort ett lååångt inlägg och två backare så var det borta!! Jätte borta så jag blev såå trött och stängde ner datorn =/ När jag loggade in nu fanns allt kvar, det finns någon en trappa upp =)
 
Ikväll är hon gräsänka med en ragarbilsåkande man med en öl i näven! Som ett barn på julafton! Jag åkte o handlade efter min hemkomst från betongande och lunchande hos Jeno då möttes jag av en lyrisk man som hade fått ett erbjudande han inte kunde motstå =) Åka raggarbil på Wings and Wheels, fast det ligger i falkenberg! Måste uttrycka mitt missnöjje med att falkenbergarna snott vår stora sommarhelg! Min son är mäkta missnöjd han med och det känns som om något fattas! Denna helgen är min mans stoora utehelg så det var ju inte svårt för honom att säga JAAA!! Vi grillade hamburgare, dragck ett glas rött & njöt av sommarvärmen!! Idag har det vart underbart och jag har bättrat på min bränna =) Blir det lika fint imorgon blir det stranden nästa innan mina barn bli hämtade av sim morfar & mormor där de ska sova över =) Mamman & pappan ska gå ut o äta och dricka gottigt och njuta lite på tu man hand =) Me like alot!!
 
Nu är sommarn i full gång! Det är lite vanligt sommarväder, kallt & varmt blandat med blåst... Ja en vanlig svensk sommar! Idag har vi vart i stan på ströget-öppet med mamma & pappa efter en grillning i näs! Så mysigt det är, något som e ett måste på sommarn! Alvin fick pengar av mamma & pappa för att handla kläder och han hittade en hel del och blev såå nöjd! Roligt att se honom prova kläder och verkligen hitta swt som han gillar! Det blev linne, t.shirts & ett par jens på jc! Sen avslutade vi kvällen på spöklekplasten i stan & en glass i Sia-vagnen! Mmm kan man ju leva med =)
 
Jag utlovade kort på sovrummet med och nu e det fixat!
 

Vårt sovrum =)
 

Barnens rum =) Me like alot!
 
 
En mycket nöjd Loppa i sitt nya rum!! Det fungerar hur bra som helst faktiskt och det är såå skönt! Vi har rensat ut leksaker för glatta livet och barnen har vart delaktiga hela tiden =) Det gör nog oxå oerhört mycket!

Alvins rum blev oxå såå himla bra!! Han är supernöjd =) Det värmer mammahjärtat!
 
 
Bygget med altanen på framsdan är i full gång, nu skruvas det brädor & det blir såå bra! Ideerna sprutar runt i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla... Är de något att ha eller ska man avfärda dem? Hur vill vi egentligen ha det på framsidan respektve baksidan?? Vi letar utemöbler till baksidan igen =) Fast mindre så vi kan sätta de större på framsidan där det är större plats =) Snacka om I-lands problem!
 
Har kommit in i betongbubblan =) Såå roligt det är att skapa =) Ser så fram mot morgondagen upp hos Jen! Det blir ett stort betongfat med murgrönelöv! Nu ska det ju fixas en massa till framsidan och till baksidan såklart! Man vill ju ha mys på båda sidorna nu! Är sugen på att sätta upp en segelduk så man får lite skygga/insynskydd/mys!!
 
Nu sitter hon bänkad framför tv:n, något solbränd... Två barn som leker, en proppmätt mamma som inte kan låta bli chipsskålen... Ska försöka lägga två barn, en mamma & en hund, titta lite på tv och kanske, kanske njuta av att bara vara jag en liten stund innan jag ska nana kudden =) Ha det bäst höre ni!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint! Delar Ellioth och Lovis rum nu?

Svar: Tack =) Japp det gör de! Och det fungerar faktiskt! Jag är supernöjd och det verkar alla kidsen oxå vara! Hur e det med er?? Är ni i Varberg fortfarande?
Familjen Stehnson

2013-07-20 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0