Farmors sten är klar

Äntligen efter en lång väntan har farmor & farfars sten blivit klar. Farmors namn är där och de har gjort ett mycket gott arbete med att tvätta stenen och få den riktigt fin! Tänk att den var klar till midsommar i alla fall ♥
 
 
Det har blivit jättefint!
 
Tänk va sorgen förändras med tiden... Nu kan jag minnas farmor med glädje, le åt minnen... Men nu när det vart midsommar var det jätte jobbigt! Jag gick och städade toaletterna med hög musik på och tårarna började bara rinna... Åh va jag saknar henne, hennes varma hårda kramar! Gnugga hennes näsa, kramar hennes hand och smeka hennes kind! Hon finns med mig varje dag, varje natt... Men jag vet att hon har det bra nu och att hon hade levt ett rikt liv på alla sätt och vis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0