Grattis till MIG =)

Vaknade till världens vackraste skönsång från min man ♥ Tack älskling!! Mina små älsklingar & sjöng inte men Lovis var så söt & klättrade på mig och jag fick stooora kramen! Kan inte bli ett bättra uppvaknande på sin födelsedag! Kaffe på sängen och två paket =) Hi hi mammor gillar oxå paket! Nu ska den här mamman köpa sig en baddräkt så man kan åka vattenrutschkanor på lalandia =) Känns inget bra att åka allt kuligt i bikini.... Den lär ju inte sitta där den ska efteråt =/ Kan ju bli lite jobbigt! Min darling hade köpt örhängena som jag ville ha och de satt perfekt!!
 
Ska  köpa mig ett par nya löparskor för pengarna från mamma & pappa =) Ska bli såå härligt för de gamla känns slitna! De kan jag ha på jobbet!
 
Har lagt i alla mina smycken i mitt nya smyckeskrin som Vilja med familj köpt! Såå lyxigt det känns att få placera ut alla smycken i det! Han aldrig haft  ett sånt smyckeskrin så det känns extra roligt! Som ett barn på julafton =) Ett stort tack till er som var här för mig igår & firade min födelsedag =) Hi hi så gammal man är blir man ändå som ett barn på julafton!
 
Goefrukost med ägg & sen en powerwalk promenad... Kan nog säga att jag hade behövt 15... Vv gick sådär igår + 0,2 så det var ju egentligen ingen större fara med tanke på hur veckan varit! Picknick på Solkulla... Och massa  små fallgropar, blir en stooor!! Idag har jag ätit glass med mina barn & massa godis... Ungifär som i går =) Ja ja man fyller bara år en gång om året och det är bara morsdag en gång om året! Så imorgon är en ny dag! Tar nya tag i morgon!
 
Vi hade grillkväll med la familia igår =) Nett & Rikard, alla barna, Janice & Christoffer och lille Theo! Mys på hög nivå och massa gott kan man ju säga! Inte såå bra viktväktarmässigt sett men gott för maggen, en stund innan man blir alldels föör proppmätt! Konstigt hur man kan falla tillbaka i gamla vanor på mindre än  0,5 sekunder =)
 
Det  är en mycket speciell dag idag då det är morsdag, mycket känlor som jag inte riktigt med vet vad jag ska göra av... Det är tur att jag har min strängen runda där jag kan få vara ensam med mina känslor... Det är ganska skönt att ha en ventil som man kan glänta på och gråta ifred och prata lite med farmor på vägen. Det känns som om hon är där med mig och lyssnar!  Vi ska åka ut till näs och fira min underbara mamma idag och farmor såklart! Jag känner med min pappa som får fira den utan  farmor här... Det är tomt och konstigt! Hade det vart som vanligt hade vi åkt in till farmor och ätit smörgåstårta som hon tyckte så mycket om! Åh va jag saknar henne denna dag!! Tänker mycket på henne!! Min underbara farmor!
 
Tankarna går mycket till Jan, Rogers pappa, barnens farfar. Idag är första morsdag utan vår Lena! Åh vad jag saknar henne med! Sänder många varma kramar till Camilla & Jerker som får fira morsdag utan deras älskade mamma ♥
 
Kan inte för mitt liv tänka mig den dag då jag ska fira morsdag utan min älskade mamma! Det e tankar man inte vill tänka men som ändå kommer upp. Rädslan för den ensamheten, tomheten och sorgen sm fullkomligt äter upp en...
 
Konstigt hur jag kunde hamna här vida datorn när jag egentligen skulle hjälpa min gubbe med att städa min bil som vi ska göra i ordning för att den ska säljas =) Vi är så taggade nu =) Det är såå roligt! Hi hi!
 
Nåja jag får vär dra mitt strå till stacken nu istället... bättre sent än aldrig =) Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0