Magkartarr???

Stressad!!!
 
Ja det kan man kalla det hele =) Listan kan göras hur lååång som helst och den ska betas av snabbt! Det hade vart bra med ett par timmar till/dygn! Eller åtmisntone / jobbdag! Känner att idag hade det inte behövts så mycket mer för att jag skulle gå över gränsen till att ligga resten av kvällen i magkartarr! 
 
Att det ska vara såå jobbigt att vara envis som 17 och vilja att allt ska bli bra???!!! Ja så e det när man är född i detta stjärntecken =) Tvilling, envis like hell! Jag jobbar bra under press och bara jag har en lista att bocka av så e det nemas problemas! Det e bara det att ibland har jag en förmåga att ta på mig en aning föör mycket för att jag är alldeles föör blåögd och kan ha lite svårt att säga NEJ!  Men så e det på den här modellen!
 
Har en dotter som brås på sin mamma, lika envis hon!! Just nu har hon uppenbarligen bestämt sig för att INTE sova på denna sidan midnatt... Piggelin, full i 17... japp summan av kardemumman är att jag hade förhoppningen att fått kommit ut och gått när min gubbe kommit hem men det verkar inte som om han kommer hem! Åh detsket sig i det blå skåpet och Zelman får vackert vänta... Lvis somnar inte bättre för det, att mamman käner sig stressad så det skiter sig i det blå skåpet det med =/
 
Skulle kunna äta upp en häst idag med, bara det e gjord av choklad! Mums va gott det hade vart!! Men jag SKA INTE!  Har smakat på en giffel, av Lovis & Ellioths fika, men det blev bara en fast att jag gärna tagit typ 5!! Svullen & uppblåst så det räcker ooch frustrerad över att Lovis gör allt annat än hon ska! Frer att jag låter som en argbigga...
 
Men hon har inte frågat efter välling idag heller, hon somnade gott i soffan igår så det kanske kommer att funka hur bra som helst =) Me like alot!!
 
Nä nu får jag nog ta  ettr djupt andetag och bädda ner dottern i sin säng... Snart bryter tredje världskriget ut i det Stehnsonska hemmet... Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0