Tråkdag!!!

Åh vilken regnig låååångt tröttsam tråkdag! Den blev INTE alls som jag planerade =(
 
Efter gårdagens massätning mådde inte min son så finfint =( Ont i magen i natt och sen kom allt upp i min säng =( Mammas stackars lilla älskling! Han tycker att det är såå jobbigt att kräkas... Tänk om man bara kunde göra det åt honom! Men jag viste ju inte säkert att det var det som kräket berodde på så vi e hemma i dag! Sonen är hur piggelin som helst, åt tre mackor till frukost - han var hungrig!! Japp det är nemas problemas med min son i alla fall =)
 
Imorogn ska han träffa sin klass =) Det var inga problem alls bara han mådde bra & det gör han jue =) Men det e nog inget bra med två stora portioner köttbullar & rackarnoner, 2 arraksbollar, en vetelängd senare =(
 
Nåja jag har fått städat en garderob i Ellioths rum idag, en del att kassera! Ska gå in på nästa i eftermiddag efter att man fått i sig lite lunch! Har som mål att städa ut heeeela hemmet innan denna semstern e slut! Man kan inte spara på allt! Känns som ett bra mål!!
 
Annars har luften lite gått ur mig idag... Får inte till det liksom, kan bero på att man inte sovit så mycket inatt, kanske! Men hoppas att det blir bättre! Ska vara på jobbet halv 6 i kväll för att åkta till Göteborget =) Det ska jag i alla fall gå på, så det så! Måste träffa Tina med innan hon ska på semester i typ 2 ½ vecka!!
 
Hm... middagtips??? Anyone?? korv & mos, kanske ?? Hm får se vad  köket erbjuder idag!
 
Hoppas på en bättre dag i morogn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0