Livets orättvisa

God morgon på er!
 
Nyss utkommen från en dusch och morgonpromenaden är avklarad. Det var ganska skönt ute och jag behövde promenaden för att vakna till liv idag. Trotts att jag sovit ganska bra så känner jag att huvudet har ahaft fullt upp hela natten med att sotrera alla tankar, känslor och funderingar över livets orättvisor! Livet verkar inte alltid bli såsom man tänkt sig och det gäller att vara med på alla dess tvära kast och utmaningar...
 
Hade en otroligt jobbig kväll igår med många tankar och funderingar på vad som händer runt omkring mig! Försöker att förbereda mig på en ny resa men många varför...
 
Så nu ska jag ladda om, klara ut ett mindre världskrig då paddan inte tycks fungera som den ska och till Ellioths stooora besvikelse fungerar inte det spel han önskat sig länge som hans pappa laddade ner igårkväll =( Arg och förtvivlad 6-åring e ngen enkel match en fredagsmorgon! Skönt att det är fredag och att man har en låång helg framför sig efter den här veckan!
 
Nä nu får det bli frukost, en varm kopp te och lite barnkramar så ska jag nog klara av den här dagen med =) Ha en bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0