Tankar

Då har veckan dragit igång och det har vart en lååång dag!! Mamman är trött som en gnu med mindre trötta barn!! En ekvation som INTE går ihop! Lovis har sovit 2 sekunder = två timmar, tydligen! Ellioth är tydligen övertrött... De testar sin mammas tålamod till bristningsgränsen och jag hade behövt en extra stor dos av tålamod för att kunna besegra deras testande... Har lagt ner tjatverksamheten så nu sätter Lovis spännen och Ellioth sitter jämte och tittar på drömkåken...
 
Känns skönt att vi kan gå och jobba allesammans imorgon, Ellioth är "frisk" are... Ingen feber men hostig... Jag mår såå mycket bättre, hostig och snuvig men inte värre än att jag klarar av att sitta på möte =) Såå vi ska upp med tuppen i ottan och det hade inte gjort något att få lite egentid med sovande barn. Det har vart en otroligt jobbig dag på jobbet med möten, möten och möten. Vi har en otroligt kämpig period på jobbet, vilket lett till många frågetecken, tankar, funderingar och känslor...
 
Nu ska jag kurera min trötta hjärna med mys i soffan jämte min make ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0