Världens finaste

Kröp ner jämte det finaste i mitt liv ♥ Tänk att han valde just mig att leva sitt liv tillsammans med!  Tänk då för tolv år sedan när vi två blev ett... kom det en liten kille in i mitt liv och tog mitt hjärta med storm! Denna lilla parvel som nu vuxit till en ung man... Ibland vill hann vara vuxen och ibland är det ganska skönt att vara liten. 
 
Världens finaste kille, min Alvin! Jag är  otroligt stolt över denna kille och jag är otroligt glad för att just han blev en del av mitt liv, precis som hans underbara pappa blev! Jag är så glad för den relationen vi har och att bi faktiskt kan prata om allt :) det är bland det viktigaste jag haft i mitt liv när jag växte upp! Min mamma som alltid fanns där när jag behövde, kunde läsa av mig som en öppen bok, stötta, prata och älska mig! Tänk att det har jag med Alvin ♥ Finns alltid för dig, min älskade unge! 
 
Jämte mig ligger en lika känslig, gosig och alldeles underbar liten gosse med brunt rufsigt hår... genomsvettig av drömmar, vindrn utanför fönstret som skrämmer... Tur man kan tanka trygghet när modet sviker ♥ min älskade unge! Tänk när han kom in i mitt liv och mitt hjärta fullkomligt svämmade över. Är så förundrad över att ett hjärta kan rymma såå mycket kärlek till världens finaste!  Mamma finns alltid där för dig!  
 
I rummet brevid ligger min lilla skatt, sover gott i sin egen säng.  Tryggt vetandes att mammma finns nära ♥   En lika känslig flicka som sina bröder men en annan styrka och en tro på sig själv... Kommer kunna stå på egna ben en vacker dag... 
 
Min underbara vackra familj ♥♥♥♥ världens finaste! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att läsa, kärlek.....

Svar: Det är det!! Familjen är det absolut viktigaste!!
Familjen Stehnson

2013-11-05 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0