Egentid!

Sitter nerbäddad i soffan med raggsockar, sticketröja, filt och en fyrbent kamin... Levande ljus och bara tv:n på med Grey's anatomy! Mmmm det e lite lyx faktiskt =) Trivs ganska bra i mitt eget sällskap och njuter av att bara vara jag innan hjärtat kommer hem.
 
Sitter och funderar på lyckan i mitt liv!!! Min underbara familj!! Om hur fantastiskt bra jag har det och hur ofantligt mycket jag har att vara tacksam för...
 
... De små kidsen sover sedan länge, den större spelar på sitt rum efter träning och hundpromenad =) Helt ok!! Idag har vi haft Herman på lektajm efter skolan och ungarna har haft det riktigt skoj =) Alvin passade dem alla tre när jag var ute på en strängenrunda!! Underbara unge!!!
 
... Nu har vi varmt på Lomvägen, det gick tills igår att dra på att sätta igång elementen =) Men när barnen säger att de fryser i pyjamas när vi äter frukost och vill ha filt i köket så har man fått nog! Då bad jag mannen i mitt liv sätta igång värmen =) Japp imorses var det helt ok att tassa upp utan att frysa ihjäl och han hade till och med satt i värman i bilen!! Hon slapp skrapa rutorna!! Underbara älskade make!!!
 
Detta är sådana där små glädjeämnen som får hjärtat att slå ett extra slag och känslan av älska och att bli älskad är helt... Tja underbar!!!
 
 
Nu tillbaka till Grey's... Sov gott & dröm sött om era älskade, underbara som får era hjärtan att slå ett extra slag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0