Gofika

Go kväll!
 
Har precis njutit av en underbar middag, magen känns som om den står i fyra hörn trotts att jag åt som jag ska! Undra om det kunde vaara chipsen tidigare?? Testade en ptroligt gpd skinkstek jag köpte på hajen idag, enbär och rosmarin! Såå supergott, alla åt!!
 
Har haft en super mysig dag med Me and I party, hittade en del favoriter! Blev en och annan julklapp =) Har börjat spåna på vad som som ska inhandlas i alla fall... Blev hembakat bröd, pålägg och grönsaker, te mmm!! Det var ganska poppis, receptskrivning =)
 
Har vart en lugn och skön helg men samtidigt knepig. Knepiga fellings, Rogers mammas man åkte in till sjukhuset med en hjärnblödning i fredags och tja det ser ljusare ut nu än då... Roger har vart inne tillsammans med syskon och hälsat på. Vi umgås inte pga saker och ting, en av anledningarna till en skyddad blogg mm. Tja det spelar ju ingen roll hur man vänder röven för den är alltid åt fel håll... Men samtidigt känns det ganska ok, jag är ganska stark i mina tankar och jag vet vad jag känner och det står jag för... Jag vet dock att det finns folk som inte är av samma åsikt, har ganska dömmande tänk men då är det helt upp till dem! Mår de bättre av det så ok... Sorry om jag är lite luddig men jag vill inte gå in på detlajer så röven blir åt fel håll =) Jag har ett getingbo i hövet och det surrar för fullt men jag går inte in på mer...
 
Jag måste betona att jag har verkligen världens underbaraste man som jag älskar över allt annat (utom våra barn såklart) Jag vet vart jag har honom och han finns vid min sida i vått och torrt och vi gör det bästa utav allting! Han visar gång på gång vart han står och jag behöver verkligen aldrig tveka på det!!
 
Annars har vi en fullspeckad vecka framför oss med möten, möten och möten, utbildning mm så vi får väl se vilken människa jag är på fredag! Tur att jag har ledig fredag!! Hoppas att min man inte har lika mycket jobbsom jag så jag kan gå på mina möten... Annars har jag ingen som tar barnen, barnen är prio ett! De går före!!
 
Nä vet ni vad nu blir det söndagsbadet för barnen =) Det bara är så att på söndagar badas/duschas det så man är ren för en ny vecka =) Sen hoppas jag på en lugn skön kväll i soffan! En pomenix med Zelma!
 
Vägningen igår gick sådär, 0.2 kg pluss, ingen katastrof men imorogn blir det nya tag... Hade tänkt att det var nya tag idag men det nybakta brödet var alldels föör gott! Inte den största katasrofen dock, det  var godiset från igår som åkte fram som jag inte kunde motstå!! Varför ska det vara såååå svårt! Tur att jag vart ute två rundor idag då =) Blev båda slingorna i eftermiddag, i regnet... Men det var skönt i alla fall!
 
Ha det bäst!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0