Kanelbullens dag

Äntligen fredag och vi njuter i fulla drag! Alvin & Emmelin sover här, Key är med här så det är huset fullt me like :)
Key hade med sig kanelbullar när han kom så vi har firat kanelbullens dag 2 gånger idag :) Inte mig eller barnen emot det minsta! Jag tog till och med en stoor kopp kaffe med mjölk till bullarna och fy farao va gott det var :) 
 
 
Fantastiskt goda bullar =)
 
Tacosen står på spisen o puttrar och allt är hackat!
Ska bli mumsigt! Vem vet hon kanske tar en cider till maten?
 
Jaha vad hände & fötter denna helgen då?? Jo här blir det röj ute i rabatterna och höststädning på altanerna, nu ska alltiing in! Riktigt skönt faktsiskt! Det har hängt över mig ett tag =/ Känns somom hösten kommer i raketfart!
 
Hoppas att regnet håller upp så jag får en runda på tu man hand, ladda batterierna! Idag tog jag och Lovis en runda, hon somnade innan vi kom bort till strängenvägen! Det tar på krafterna att vara med mamma på jobbet =) Vi öppnade idag och katten va tidigt det var! Det är nästan inte mänskligt!
 
Nu sover mina små... Jag tror att jag med kommer att krypa ner i kojjen strax!! Är bra trötter efter jobb, promenad, handling och bullbak!
 
Natten på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0