Laktosfria bullar

Hemma med tre ljuvliga barn!! Äntligen är Herman här, Ellioth hade stor abstinens efter sin bästis!! Så vad hittar man på för eftermiddagsfika när Herman är här... Hade planer på att ge kladdkakan ett nytt försök men när jag var i affären och skulle köpa laktosfritt smör råkade det åka med en mjölk med, BULLAR!!
 
Degen står på jäsning, barnen leker och jag tänkte slänga in en tvätt under tiden! Älskar de här eftermiddagarna som jag kan vara hemma med barnen! Vi hittar på både det ena och det andra =)
 
Tänka sig att det redan är fredag imorgon! Fattar inte vart veckorna tar vägen?? Fattar inte att vi är så friska som vi är, har inte vabbat många dagar den här terminen! Mina barn börjar bli stora och verkarr har byggt upp sitt imunförsvar, äntligen! Det har vart en tuff start i förskolevärlden med de två så jag kanske har gjort min beskärda del av vabbande för feber och förskylningar i alla fall =)
 
Nåja det ser inte ut som om det verkar regna mer idag så en kvällspromenad blir det i alla fall =) Toge en igår med med mina nya skor! Underbara, ända tills jag fick ett jävla skoskav!! Skit med, jag hatar att gå in skor som ger skoskav! Men så jäkla dyra som de var så måste jag gilla dem, fötterna får banne mig anpassa sig!
 
Nä nu tillbaka till bullarna =) Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0