Misslyckad kladdkaka

 
Ja någon kladdkaka blev det inte... den blev megakladdig :/ vi var ju tvungna att smaka såklart men det var fortfarande smet... Måste säga att det var första gången jag misslyckades med en kladdkaka. .. Nåja någon gång ska ju va den förste.  Barnen tyckte i alla fall att det va roligt att baka! 
 
 
 
Jag hade precis haft ett mindre psykbryt... Två barn som skrek, btåkade och ett mindre världskrig... Mitt i allt ringde Alvin o sa att han tappat körkort,  id, busskort o bankkort! Wow inte illa... Ingen bra mamma just då med jag lyckades i alla fall bryta det! Alvin har ialla fall pratat med polisen, bussen mm och fixat det som han kunde, bra jobbat! 
 
Kunde haft en hund mindre... Pappan kom hem, backade ner ladbilen... Barnen hafe glömt grinden, blev övrtlyckliga o sprang ut. Med Zelma!  Fy vilkrn skräck, stod i köket och lagade mat... Skrek på Zelma att komma o tur att hon lyssnade ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0