Mitt i veckan

Tillbaka till verkligeheten!!
 
Idag var det jobb för hela slanten, fick jobba över ett par timmar och stänga dessutom... Men det funkade väldans bra faktiskt! Ganska mysigt med mindre barn och jag och Irene hann allt fixa och dona lite med =) Men jag måste nog allt erkänna att jag är ganska trötter nu när jag damp ner i soffan!! Barnen sover nästan sedan en timma så vi känner oss ganska redo inför morgondagen =)
 
Blir äpplemoskok på jobbet imorgon =) Ska bli såå roligt!! Åh det är såå roligt att kunna få ta tillvara på allt som erbjuds i naturen och göra något av det tillsammans med barnen!  Man kan bara inte ha ett bättre jobb!!
 
Nu blir det soffhäng, Grey´s och sen bingen!! Sov gottans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0