Grattis älskade Alvin!

Tänka sig att idag blir vår unge 16 år! Vart i helsingland tog all den tiden vägen? Hur kom det sig att han den lille plutten helt plötsligt är 15 centimeter längre än mig, hårstrån på hakan, mörk röst och har flickvän??? Shit!!
 
                                                           Ett stort GRATTIS på din födelsedag !!
                                                              Hipp hipp, hurra, hurra, HURRA!!!
 
 
 
Här har vi honom i egen hög person ♥
 
Jaha för övrigt har vi vart på vårt första föräldramöte nu när terminen dragit igång!! Riktigt roligt att se Eva Berglund tillbaka som rektor för f-5, en eldsjäl! Rätt kvinna på rätt plats tycker jag! Bra informationoch mycket trevligt i klassrummet! Britt-Marie är roligt, hon läste högläsning för oss om Tjosanhejsan =) Då har man frivilligt gått med som klassmamma, så är det gjort för vår del på ett bra tag =) Det var Sandra som tg tag i det, jag hakade på och Emma hakade med på = ) Riktigt roligt att göra det uppfdraget tillsammans med folk man känner!! Lovis var & lekte med Vilja & Ellioth var hemma med Alvin! Måste passa på att skriva att jag blev mycket stolt över Ellioth idag! Han hade minsan inte glömt att ta på sig västen när de gick ut med Zelma =) Ha ha me like alot!!
 
Nä nu tillbaka till soffan, sov gott med er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0