Ny vecka!

God morogon på er!
 
Haft en superhärlig helg och det känns så himla gött! Vi har haft kalas för vår Alvin som fyller 16 imorgon! Hela tjocka släkten var här =) Massa folk, massa god mat & glada skratt!! Alvin är jätte nöjd med sina paket & snart bär det av till sportringen för att inhandla gympaskor & klubba och sen kan vi dra igång innebandy sesonegn!! Ser vi fram mot faktiskt! Jag tycker att det är roligt att se dem spela och det händer såå mycket,snabbare & intensivare spel ju äldre de blir och man känner allvaret på ett annat sätt!
 
Alvin valde gulaschsoppa, hembakat bröd, äppelpaj med vaniljsås och det blev såå superlyckat! Stod hela dagen i köket på lördage och sen var jag bra mör =) Fick storstädat mellan varven också... Söndagenvar helt avsedd för att ladda batterierna på nytt och slappa! Roger den stackarn fick åka på jobb hela dagen =( Men vi andra hade mysigt hemma! Idag har jag semester, skolan har studiedag och Ellioth fick vara ledig till hans stora lycka! Jag ska till jobbet en stund för fotografering, Lovis ska vara på Solkulla under tiden och sen ska jag låta tvättmaskinen få arbeta lite =) Vi måste ha en grymt stooor tvättkorg eftersom jag tycker att tvättmaskinen går för jämnan på det här stället!!
 
Lite udate från oss på Lomvägen =) Önskar er en härlig måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0