Långfredagen

Glad Påsk önskar familjen Stehnson!
 
Det ser ut att bli en lååång dag =) Här ligger vi nerbäddade i soffan med feber, hosta, en liten fröken som kräks slem och en Nisse med huvudvärk... Maken har ryggskott så påskhelgen kanske inte riktigt blev som vi hade hoppats på! Men vi försöker att göra det bästa av att ändå vara hemma tillsammans och göra det lite extra mysigt! Obligatoriskt är att ha alla täcken och kuddar i soffan & kolla på film tillsammans, man får välja varsin =) Vem vet vi kanske orkar med ett sällskapsspel under dagen med! På något sätt är det ganska befriande och stärkande att bara vara tillsammans och mysa! Underbar kvaltetstid med barnen som ger dem känslan av villkorslös kärlek och att de blir sedda och omhändertagna till 100 %! Det är minnen jag har från min egen barndom som jag vill ge vidare till mina barn <3
 
Har precis läst de två första böckerna om Femti nyanser och är fullständigt fast som alla andra =) Tänk att en bok kan påverka en så oerhört, skratta, gråta, rodna =) på samma gång!! Historien är helt otrolig och jag är såå lycklig över att jag hittat tillbaka till läsandet! Det är helt underbart att lägga sig tillrätta och förlora sig i böckernas värld! Nu i väntans tider på bok nummer tre tar jag och fortsätter att läsa om Mr Langdon som finns med i Dan Browns fenomenala böcker! Får se vad han tar med mig på för spännande resa den här gången! Jag är såå glad för att jag hittat till biblioteket, vilken oerhörd förmån man har att det finns!
 
Säljer alla 3 böckerna av femtio nyanser av honom.Bud från 150:- =)
 
Längtar tills den sista kommer in, den är bokad så nu går jag i väntans tider =)
 
 
Imorgon bär det av till mamma & pappa på kvällen för att njuta av påskens läckerheter! Håller tummar & tår för att alla ska vara så pass ok att alla orkar! Blir till att packa ner pyjamasar, snuttar, gosedjur, filmer & lite annat smått & gott som gör livet lite lättare när man är sjuk! Lite påskgodis kanske botar det mesta! Påskharen hittar säkert ut och lämnar något gott & ätbart!
 
Nu orkar den här mamman inte blogga mera =) Ha en goer långfredag på er så kanske vi ses under helgen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0