Vår lilla påskkärring!!

Åh i dag är det Lovis födelsedag! Tänka sig att fyra år sprungit iväg såå fort! Mammas lilla Loppa är inte så liten längre =) För fyra år sedan på påskafton var vi inne på förlossningen nu och kämpade men det var såå häftigt! 12:25 tittade det ut en lite mörkhårig tös med långt mörkt hår 3795 gr och 50 cm lång var detta lilla knyte!
 
Grattis älskling!!
 
Vi väckte henne med Ja må hon leva och paket på sängen =) Försiktigt öppnade hon ett och ett, mycket viktigt att varenda tejp skulle bort =) Ha ha inte som Ellioth som river upp sina paket!
 
Mycket nöjd tösabit =) Nu blir det strax frukost hemma innan vi drar iväg till jobbet & förskola, skola! Ha en bra daga alla där ute!!
 
 
Morgongos med pappa & en hög med paketer är inte fel att vakna till <3
 
Wow ett pussel!!

Sparade det största paketet till sist =)
 
 Fullt koncentrerad & spelar numera musik heela tiden =) Rapunzel fick äran att åka först!!
 
Ute skiner solen och det kommer nog att bli en lika fin dag som igår! För ett år sedan var det med en ljuvlig morgon, det låg lite gnistrande snö på sina ställen men våren var på frammarsch! Det var med blandade känslor jag lämnade Lovis & Ellioth på solkulla den morgonen... Jag och pappa satt vak för farmor... Mamma kom och löste av mig vid lunch för jag skulle hem och hämta mitt lilla födelsedagsbarn och hem och fick härligt besök från Linköping <3....
 
Mamma & pappa kom ut på kvällen för att fira lilltösen, men vi hinner inte mer än att sätta oss för att äta en snabbkvällsmat då pappas telefon ringde.... Det var Karl Nordstömsväg som meddelade att farmor inte längre fanns med oss! En ängel hade vart & hämtat hem henne och det smärtar såå i hjärtat idag och ögonen bränner! En konstig dag men otroligt blandade känslor! Sorgen går inte över och idag är den som starkast på länge! Åh farmor vad jag saknar dig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0