9 år som herr & fru <3

För nio år sedan sa vi JA till varandra i Torpa kyrka <3 Tänk va tiden går fort!
Älskar dig lika mycket idag som då och hoppas att vi får många fina år tillsammans att fira!
 
 
 
Våra fina barn <3 En surig Loppa dock =)
 

Idag har det bakats, danskt rågbröd... supergott lite varmt med skinka på!! Testade att göra Knäckebröd med hela frön i... Min ugn verkar inte gilla de alls så de blev sådär! Lite sega trotts att de legat inne 30 minuter extra!! Suck!
 
Snart drar det ihop sig för simskola, måste stanna och ta ut pengar så vi kan köpa märken =) Två stycken har min Nisse tagit!! Stolt mamma <3 Han tycker att det är superkul!! Sen blir det lek med Herman!
 
Hoppas på fint väder ikväll då vi ska grilla =) Måste ju fira bröllopsdagen såklart! Kycklingen ligger på tining och så blir det pasta sallad till! Mums!
 
Var ute med stavarna i morse och träffade Britt så vi sällskapade =) Såå härligt att träffa henne, det ska bli riktigt roligt imorgon och gå till jobbet =) Lite spännande med faktiskt! Får se vad som händer & fötter!! Tänk att det är sista dagen på semestern!! URK va fort det gått...
 
Har kanske hittat en tapet till vardagsrummet... Hm får se om jag får med min man på detta =) Kan ju bli spännande!! Men jag tror att det blir finfint! Man behöver lite att se fram mot när hösten kommer! Jag fick sålt Scootern igår så nu är första steget tagit mot att ta oss till Lalandia på novemberlovet =) Vi längtar!! & hoppas såklart att det ska bli möjligt!!
 
Nä nu tar alla måsten över =) Ha det bäst för det ska jag ha!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0