...

God morgon världen!!
 
Då kom den där söndagen som var såå långt borta... Men va fort det gått, hela semestern har flugit förbi och vi har haft fantastiskt fint väder, gjort mängder med roliga saker och haft det jätte bra! Vaknade nyss av att det mörknade på och sen kom regnet! Nåja då kanske det inte är så svårt att komma tillbaka till vardagen... Jag har dock tre dagar kvar men Roger börjar imorgon och det är nog inte fel att komma in i normal dygnsrytm.... Vi har vänt på allting =) Precis så som det ska vara på semestern! Det är så befriande att bara få släppa på alla måsten, på all kontroll och bara gör det som faller en in! Känns som om man behöver det för att orka med hösten som ligger framför...
 
Kan väl inte säga att jag har jätte ångest men det e klart att det känns lite vemodigt, det är skönt att vara hemma med hela familjen och att kunna göra som man vill =) Samtidigt ska det bli såå roligt att börja jobba igen, träffa alla kollegor och barnen!! Det är mycket som händer och det ska bli sjukt roligt!! Älskar hösten och alla dess färger, alla långa underbara höstpromenader, mörkret och att kunna krypa upp i soffan och mysa med en kopp te och en go filt!
 
Svullandet är över, är två i den här familjen som verkligen behöver ta tag i mat & motion =) Såå räkna, väga, och planera igen!! Back in the game igen och det känns faktiskt helt ok! Vi har tömt de mesta på onyttigheter här hemma =) Så de finns inte jätte mycket som skriker på mig "ÅT UPP MIG"...  En tur till Eklöws i morgon och fylla på frukt & grönt så man kan frossa i nyttigheter!! Det blir en spännande utmaning... Det är bara att ta tag i och göra det bästa utav det!! Vet ju att det funkar!!
 
I veckan ska jag försöka baka lite bröd, måste testa Netts knäckebröd och ladda inför jobbet! Hoppas på långa kvällspromenader och boosta upp mig med energi! Äntligen har jag fått köpt vitaminer som ska vara bra för hår och naglar så jag hoppas verkligen att det ska verka lite... Schampot och balsamet har ju gjort underverk så det lär jag fortsätta med trotts att det är svindyrt men det är det verkligen värt!
 
Vi har utökat familjen med ett akvarium och det är jätte roligt! Barnen är delaktiga och superintresserade så det är roligt! Vi gör det tillsammans =)
 

Nu ska jag mysa med min lille Nisse som kom upptassande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0