Livet...

Hej på er!
 
Wow va man kom tillbaka till vardagen fort... Nu rullar det på och det känns faktiskt helt ok! Det är roligt på jobbet fast man är mer död än levande när man har inskolningsperioder... Man får ha is i magen och tänka på att det blir bättre sen när alla är inskolade! Vi hade temastart idag men Kråkan och Mamma Mu! Vi var ute på vår gård och letade djur =)
 
Lovis tycker att det är ganska kul på Solkulla och det går ganska bra att lämna henne, bara hon fått sova ordentligt så funkar det bättre... Ellioth tycker att skolan är rolig och han är nemas problemas att lämna nu på morgnarna =) Känns helt underbart och jag lever på det ända till det inte är så längre!
 
Vi ska dra i gång tappa.se på jobbet från och med måndag och tävlar i lag om avdelningar! Tycker det är skitkul och något vi verkligen behöver =) Jag har redan startat att använda min men fyller bara i hemma i min kalender... Får se hur många steg jag gått när det är dags att sussa ikväll! Alvin är sjuk så han har passat de små så jag kunnat gå ut, lyx!! Roger ska på föräldramöte ikväll till ps så då får man ju passa på att gå ut när tillfälle ges! Alvin trivs bra i skolan och han verkar ha fixat praktikplats på Mikael Byggare och vart och jobbat med Robin två dagar! Stolt som en tupp är jag och han tyckte att det var riktigt roligt! Känns så skönt att veta att han tycker han valt rätt linje!
 
På söndag drar vi igång med simning på Klitterbadet eller Borås stadsbad =) Längtar lika mycket som ungarna! Det är såå roligt att göra något tillsammans med famiiljen och det är inte såå himla dyrt =) I lördags var det Bondens dag så jag åkte dit med Ellioth och packade bilen full för bakluckeloppis =) Såå roligt det var och det gick riktigt bra så det var inte sista gången! Pengarna ska gå till en minisemester med hela familjen så vi har en sporre att dra in så mycket som möjligt! Spännande!! Det ser vi fram mot mycket, antingen blir det Lallandia, Tivoli eller något åt det hållet! Men shit va mycket pengar det kostar att åka allesammans.... Det gäller att spara!
 
Det är två veckor sedan vi var i Kungsbacka så nu e det dags till helgen... Det har funkat ganska bra tycker jag och jag måste säga att jag kommit in i vv-livet fortare efter denna sommar än förra och det känns ju riktigt skönt! ska bli spännande att se vad som hänt på dessa två veckor!  Mycket hoppas jag!
 
...Åskan drar in över Veddige.... Igen! Det har inte gjort annat den sista tiden! Så hej och goodbye =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0