Fjärde advent

God morgon världen!
 
Idag tänder vi fjärde ljuset och nu är det inte många dagar kvar till julafton!
 
Igår var jag & Nett i Kungsbacka och vägde oss! Nu är det inte låångt borta innan jag är i mål! 69 stod vågen på och ett kg minus! Det är den överta gränsen på vad jag får väga för att bli guldmedlem =) Shit va häftig känsla! Bara två kg kvar... Det ställer ju allt lite krav på mig nu inför julen, hur ska jag fixa detta??
 
Min röst e grymt hes och man mår sådär men hon kämpar på och igår fick vi in granen, den är enorm! Vi fick ta en 10 cm på toppen, ett varv nertill och en 15-20 cm i botten... Men den blev jätte fin! Det tog ett tag, ett antal hysteriska skrik, ett par galna barn och ett par galna föräldrar med massa myror i kropparna, stoora förväntningar och lite nerver på de stora kropparna =)
 
 
  

Premiär för romglögg, massa julmusik och julfeeling och idag kommer jultomtarna fram <3
 
Mina underbara barn när vi tog julkorten =)

Och såhär fint blev det <3
 
Ha en underbar fjärde advent! Nu öppnar tomtefabriken på Lomvägen =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0