Världens finaste julklapp

God morgon där ute!!
 
Är såå innerligt glad och tacksam för att jag har det jobb jag har! ärligt talat finns det nog inget bättre och det är särskilt vid just dessa tillfällen man är såå tacksam för att vi får möjligheten att träffa alla dessa underbara barn och fina familjer!
Igår hade vi juldrop-in på jobbet och då fick vi varsin ljuvlig julklapp som sa såå mycket!
 

 Idag vankas det julfest på både jobbet och på Solkulla så det lär bli fullt ös =) I eftermiddag kommer Annika, Theo & Hanna för fika, lek & massa härligt vuxentjöt!
 
Det är en sån där mysdag där jag börjar halv nio istället för halv åtta så det blir mysfrukost i soffan framför julkalendern med mina troll <3 Tänk att så lite kan göra så mycket! Världens bästa start på dagen med världens underbaraste ungar!!
 
Nu är det bara två dagar kvar av höstterminen och det ska bli såå härligt, inga klockor, inga tider och bara en massa mys!! Me lika alot!! Ha en bra dag där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0