Fredag!!!

God förmiddag på er!
 
Finaly fredag!! Den underbara fredagskänslan har infunnit sig trotts att vi var lediga igår =) Kan leva med detta sportlov!!
 
Igår fick barnen egentid med sin pappa <3 De åkte vitt volvo & kollade på bilar och köpte atomatolja till pappans bil och skötte sig exemplariskt! Skönt!! De var och köpte verktyg & slangar på Swedol och det var ju extra spännande för där hade de inte vart =) Lunch på McDonalds, stackarna det har de fått tre gånger den här veckan!!! Tror knappast att de lider =)
 
Jag däremot fick egentid med mamma och vi åkte till the yellow store!! Wow det var ju inget folk där och vi kunde gå och strosa och kolla på allt i lugnan ro och tjöta en massa goskit =) Såå härligt och det var precis vad jag behövde!! Jag hittade allt jag skulle ha och nu är nästan alla Ellioths paket inhandlade till hans födelsedag!! Känns såå skönt att ha ett födelsedagsbarn avklarat!! Blev supernöjd och kan inget annat tro än satt det kommer min son med att bli!
 
Hade planer på att åkt till Klitterbadet idag när pappan är ledig men dotera har dragit på sig en rejäl förkylning och snorar och nyser hela tiden =( Lite lätt glansig i de bruna med så det var bara att lägga på hatthyllan! Tur att man inte sagt något!! Ellioth och jag ska på födelsedagskalas till Charlie ikväll, pizza & filmkväll och det ska bli supermysigt tycker även jag!! Hoppas så att det kommer att gå bra för Ellioth med, nu är vi där första gången och man kan ju inget annat än att hoppas att det inte blir den sista! En sväng in till Hajen med make & barn blir det med för att köpa Dusty-planet till födelsedagsbarnet, kaffe & toapapper i eftermiddag så är vi redo för kalas!
 
Roger har vart nere på returbilen i Falkenberg nu på morgonen för att köpa någotvaddetnuvar till hans bil... mer olja så nu väntar vi på att han kan komma hem och mellanlanda så frun kan gå ut med hunden... En ganska skön fredag faktiskt och jag tror till och med att jag ska slinka ner i sängen en stund till och läsa ett kapitel eller två! Så lyxigt!! Tänk att jag kunnat glömma/förtränga hur härligt det är att läsa!! Oj vad jag inser hur mycket jag saknat det! Barnen är fullt upptagna med att leka, spela tv-spel och skratta tillsammans - ÄLSKAR DEM <3
 
Ha en skön fredag!! För det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0