GULD!!!

Kvällen på er!
 
Vilken otrolig OS-yra!! Vilken fantastisk prestation av vårt svenska landslag =) Helt underbart & såå roligt att titta på!
 
 
Våra OS-hjältar!!
 
 
Igår var vi hos Nici & Foffe =) Thaimat & mellomys med Key & familjen Altesson-Kling <3 Jätte mysigt och trevligt var det, precis som det ska vara!! Sent blev det och det märktes i morses på mina barn! Jag vaknade 5 och kunde inte somna om =( E det inte typiskt bara för att det var den första natten som jag slapp ställa klockan! Många hjärnspöken och jag har haft svårt att sova den sista tiden =( Jobbigt och det ligger under ytan och pyr! Jag försöker att hålla modet uppe och att hålla mig samman men det känns att våren är på intågande! Såå blandade känslor så det e inte klokt! Smärta, ont, lesset, hjärnspöken, vårkänslor, vårrus, spirande knoppar som väntar på att brista.... Många tankar inför årsdagar som kommer <3 Det är såå jobbigt och det påverkar mig mycket!
 
Tanken var att jag & mamma skulle vart iväg på Gekås idag för inköp av födelsedagspresenter, jag skulle bara checka in vad vi kanske ska hitta på. Jag har en plan men vill ändå kolla vad som finns innan man handlar... Pappa skulle passat barnen men han har dragit på sig en förskulning och måste orka jobba veckan ut för han är inte på sitt vanliga jobb så det är ju jätte viktigt! Det har vart en seeg dag hemma istället... Nåja det går fler tåg! Vi hinner med det!! 
 
Mitt hjärta har äntligen kommit hem <3 Jobbigt när han e iväg när jag e down... Mer tid till att grubbla och jag har haft världens mest fantastiska barn denna dag! De har lekt precis hela dagen, fantasi & kreativitet har flödat och inte ett kivandes och det värmer mammahjärtat!! Nu badar de och blir rena så snart blir det pyjamas på och mys i soffan innan det blir läggdags!!
 
Ha en go kväll & natten på er!! Själv ska jag försöka sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0