Mittiveckan

Redan onsdag!! Fattar inte vilket skutt veckan gjort!
 
Igår var jag på hälsokontroll & gjorde en hälsoprofil på kommunhälsan... Ha ha jag gick nästan igenom besiktningen! Alla värden var mer än bra och det kändes ju jätte skönt! Men jag fick en 2:a, på konditionen! Japp trotts alla oräkneliga promenader så åkte jag dit på cyklingen! Shit jag måste ta tag i det här och nu har jag ett halvår på mig tills hon kallar mig igen så nu jädrar ska det börjas stenhårt =) Jag har ett halvår på mig att nå målvikt & få upp min kondition! Cykla, stavar & raska promenader ska göra susen, lite plankan för att få ner magcentimetrarna med... Kommer ju göra sitt att gå ner resten men måste nu öva upp lite magmuskler och ryggmuskler med!
 
Idag har jag vart på medarbetarsamtal... Det gick faktiskt riktigt bra så hoppas jag verkligen att det syns i lönekuvertet med!! Hade ju inte vart fel att få upp lönen aningen så man får mer till att hitta på roligare saker för, kanske en liten guldkant på vardagen!
 
Det var riktigt skönt med en tidig dag efter två lååånga så i eftermiddag ska jag mysa med barnen! Kanske en glass i tv-soffan framför en bra film <3 Älskar att njuta av mina tidiga dagar!! Ska åka en tur om Karlssons för att se om vi hittar ett par skor till Ellioth för hans gympaskor e nog aningen för små... Han klagar på det på gympan så vi håller tummar & tår för att vi ska hitta något par! Värst vad klockan rusade, nu måste jag åka med min lilla Loppa för att hämta gossen!!
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0