OS

os 2014 i sochi ttr har nu reagerat pa beslutet
 
Idag smäller det!! Klockan 17 går invigningen av stapeln!!!
Wow det ska bli så häftigt att se!
Blev dock lite besviken idag, det var inga sändningar från några tävlingar alls idag...
Såå typiskt när det är en sån regndag!
 
Vad 17 ska jag hitta på idag?? Städa barnens rum kanske??
Där e såå dammigt så det e inte klokt, lego överallt, småplock överallt så det krävs en del sorterande först innan man kan damma eller ta in snabeldraken...
 
Fina fina Sofie ringde mig halv 9 idag & rågade hur läget var =) Hon undrade om jag ville att hon skulle komma över och passa barnen så jag kunde gå ut med Zelma! Underbara =) Klart att hon ville, inte hade jag lust att dra ut två barn i regnet, det räckte med att vi blev pisseblöta!
Var över hos Sofie med ett gäng bullar, kanelbillar & en halv limpa igår som tak för hjälpen och hon blev så glad!
 
Pratade med 1177 igår, om Ellioth... Han är fortfarande inte bra, igår kräktes han igen! Kanske inte så konstigt efter att tryckt i sig 4 kanelbullar... Han var superhungrig och det var ju supergott! Stackarn!! Paniken växte ju mer ont i magen han fick och då går det inte att stoppa...  Idag hade han diarré och vågar inte äta, livrädd för att få ont i magen, livrädd för att kräkas... Små portioner och ofta, vätska ofta och lite... Fortsätter det så får vi söka så han inte blir uttorkad... Usch vad maktlös jag känner mig och fy farao va jobbigt det är! Ringde jobbet och berättade hur läget är och förbereder mig mentalt för att jag kanske blir hemma en tag i nästa vecka med
=( Roger är tack och lov tillbaka på jobbet och ska jobba hela helgen! Vi får håla alla tummar & tår för att det ska bli bra!
 
Så så är läget här... Ingen rolig update men vi kämpar oss igenom det och hoppas på en förbättring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0