Såå sjuk =(

Oh my god!!!
 
Vilken fruktansvärd eftermiddag & kväll vi hade igår =( Mitt mammahjärta blödde när jag såg hur sjuk Ellioth var! Fy jag blev nästan rädd för vad denna tunna lilla kropp skulle hantera... Min lille gosse kräktes flera gånger i timmen mellan halv 4 & 11 på kvällen och tårarna rann... "Jag kommer aldrig bli bra igen" och ja det är ju precis så man känner sig när man är såå sjuk! Stackarn!!
 
Tillslut somnade han av ren utmattning och sov till 2, då ville han ha vatten så vi gjorde ett försök! Åh han fick behålla det! Såå underbart och sen slocknade han och sover ännu... Tror att jag har en hungrig kille som vaknar snart...
 
Jag måste säga att jag känner mig mycket svajjig i magen, om det är inbillning eller magsjuka det vet jag inte! Men fyyy jag vill inte, trodde i min dumma enfald att det kanske var det jag hade i söndags när jag låg helt utslagen på soffan hela dagen med ont i magen och illamående... Men efter Ellioths gårdag så vet jag inte... Man blir ju väldigt berörd med så jag håller tummar & tår för att det ska vara över för denna gången!
 
Planen för dagen är soffläge, bra filmer och en del spel ska vi nog klara av, bara man håller sig frisk... Annars blir det bara film =/  Ett stort tack till underbara Sofie som var ute med Zelman igår eftermiddag =) Härligt med hjälpsamma grannar!! Mest tacksam var nog Zelman =)
 
Nu blir det frulle med Loppan i soffan! Ha en bra dag med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0