Snart helg!!

Äntligen fredag =)
 
Vårregn utanför fönstret och luften luktar gott! Finns väl inget som luktar såå gott?? Känns såå skönt när man tar klivet ut på trappen och tar ett djupt andetag och allt känns så rent! Vaknade supertidigt trotts spovmorgon och Loppan likaså så det var bara att traska upp och gå ut med Zelman innan gubben åkte! Fredagskänslan har infunnit sig & jag lyxade till det med ost på mackan =)
 
Har en halvtaskig natt bakom mig... Vi pratade om det på kommunhälsan... Att jag inte sovit en hel natt sedan Ellioth föddes (eller sen mitten av graviditeten) och det är ok tillfälligt och är det över en tid klarar man det men det är inte bra i förlängningen! Tja tillfälligt vet jag ju inte förstås om jag tycker att det är! Men det är yttre faktorer som påverkar (barnen) och det kan jag inte påverka mer än att jag tagit fram madrassen för att underlätta sömnen för de flesta familjen! Att jag har svårt att somna om ibland, tankar som skenar iväg nattetid osv är ju inte så mycket att göra åt mer än det knep jag redan har =) Nåja jag står på bena och mår förhållande vis mycket bra!! Det finns de som har det värre än jag!
 
Så lönen kom och gick... räkningarna är betalade, lånen är dragna och vi har mat på bordet =) Men jag tänkte att jag har faktiskt det helt ok =) Ikväll blir det fredagsmys & let´s dance, kan alltid vara roligt att se vad det är för folk som e med!
 
Väckte nyss sonen som ska till skolan..."Oj just det, satte telefonen på laddning men glömde starta den..." Den e fiiin! Nu ska jag ta itu med mina små troll och göra oss klara för förskola, fritids & jobb =) Idag om det inte regnar ska vi ge oss ut på promenad =)
 
Önskar er alla en härlig fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0