Sportlov

LOV!!! Såå underbart att vara lite ledig med barnen på sportlovet! Imorgon har jag tagit semester för att kunna vara hemma med barnen! Idag har vi sportat =) och jag har haft en riktig kvalitetsdag med barnen idag! Vi har vart på Klitterbadet med Janice, Christoffer, Theo, Nett & Vilja =) Såå mysigt och barnen var fantastiska! Ellioth var helt grym idag, simmade utan puffar jättemycket och testade på vad han vågade... Han var mer under vattnet än över, simmade två hela simtag i följd =) Det var en fröjd för mammahjärtat! Lovis åkte vatten ruschkanan 511 gånger =) Som en lite fisk i vattnet!! En kanondag helt enkelt! Det var jobbigt att köra dock... Jag körde först, Nett var efter mig och Christoffer lååångt före =) Mådde inget vidare, har absolut inget lokalsinne fast jag åkt till Klitterbadet tusen gånger men det är jobbigt att köra bil när jag inte är i fas med mig själv... Motorväg e jobbigt och när jag inte är 100 % säker på vägen, då kommer paniken smygandes =( Men jag lyckades hålla mig i schack tills vi var framme, sen skakade benen... Men jag lyckades & jag hittade =)) Hatar den jävla panikångesten!!!!
 
När vi kommit hem blev det kaffe hos Nett & tjejsnack!! Tänk om man kunde ha det såhär hela veckan =)
 
Kvällsmaten åt vi hos Christoffer & Theo medans Janice jobbade... Jätte mysigt och barnen lekte, spelade & roade sig! En skön promenad hem & Lovis fortsatte med mig & Zelman =) trevligt med lite sällskap på kvällsrundan!
 
 
Var bara tvungen att ta kort på en av roserna jag fick av mitt hjärta på alla hjärtans dag <3 Vacker!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0